Můj TOP výběr účtů na instagramu

Zdravím vás u dnešního článku z rubriky #mimomísu. Tentokrát se spolu podíváme na 6 uživatelů Instagramu, které ráda sleduji a mají Vám co nabídnout! Snažila jsem se vybírat pouze ty, jenž svými příspěvky ostatní obohacují či inspirují.
Nemám v lásce "selfie maniaky", příliš akční "instastories vypravěče" ani "násilné vegany", takže nikoho takového tu nenajdete. K ani jedné z těchto kategorií - a zejména k té poslední - nechovám žádnou zášť. Přijde mi pouze velmi obtěžující a někdy zkrátka nesympatické omílat ostatním o hlavu stále to samé, ať už jsou to #MojeKrásnáTvář, #Teďjdu-Teďspím nebo #AhojJsemVegan. Takové případy rovnou přestávám sledovat.
Předem se omlouvám těm, kteří by si zasloužili zmínit a já na ně zapomněla (třeba o vás bude řeč někdy příště). A teď už jdeme na to!

@fitrecepty
Přiznám se, že zrovna tenhle profil sama vůbec nesleduji, ale to z prostého důvodu. Hnusí se mi opičení a kopírování práce někoho jiného a tak se snažím sledovat co nejméně českých stránek s recepty, abych byla nucena přicházet s vlastními kreativními myšlenkami.
Na Fitreceptech najdete spoustu nápadů na zdravá a jistě i chutná jídla. Určitě stojí za návštěvu:). (Ale.. nezapomenete na Corculum, že ne?)



@damesoutez 
Profil, kde najdete aktuální soutěže a giveaway českého a slovenského Instagramu. Navíc nadělují dárky i za sledování a lajkování příspěvků. Podle mě pro běžného uživatele celkem prospěšná stránka.



@danielbenak
Ať už milujete přírodu českou, rakouskou nebo třeba tropické ostrovy a mořský svět, určitě stojí za to sledovat českého cestovatele a amatérského fotografa Daniela. Jednak je to skvělý člověk, dobrodruh a taky můj přítel. Na jeho práci a úspěchy jsem velmi pyšná!


@katy_blazcikova
Katy s oblibou sleduji na youtube a poslední dobou i na Instagramu. Přijde mi jako velmi sympatická, energická a inspirativní osobnost. Jestli sháníte motivaci ke cvičení nebo prostě jen rádi sledujete někoho, kdo žije svůj sen, určitě doporučuji.


@zanormalniholky
Projekty jako tento je potřeba podporovat. Nevím jak vy, ale já vyrůstala a dospívala v době, kdy "ideálem krásy" byly uniformní vychrtlé dívky bez svalů a ženských křivek. Asi nemá cenu se vám tu svěřovat s mým dietářským obdobím. Každopádně: buďme skutečné, zdravé a přitažlivé pro muže, ne pro obálky na časopisech a homosexuální návrháře! Pro každodenní připomenutí zdravého rozumu je tu hnutí Za normální holky. Jen tak dál!


@georgekarbus
Další Čech, jehož tvorba vás nadchne! Profesionální fotograf Jiří Karbus žije s rodinou u divokého pobřeží Irska, kde fotí nádhernou dramatickou krajinu a taky jedno unikátní stvoření. Před lety si s manželkou ochočili divokou samici delfína skákavého a naprosto propadli kouzlu kytovců. Nyní se na ně specializuje a díky zkušenostem se mohou přiblížit neskutečně blízko. Za kytovci cestuje Jiří alias George většinou i s manželkou Katkou a svými dvěma dětmi po celé planetě.


No a závěrem ještě účet Corcula, kde Vás velmi ráda uvidím! Skrývá se pod názvem @stepanka_t a často sem přidávám jednoduché recepty a momentky.



Znáte a sledujete někoho z mého výběru? A co si o nich myslíte? Máte nějaká doporučení pro mě?
Napište mi svoje tipy a odkaz na vlastní instagram, ráda se mrknu.

Mějte se krásně,
s láskou Vaše Štěpánka 💕

4 komentáře:

  1. Katy a Za normální holky sleduji taky, u obou účtů super inspirace a motivace :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  2. super článok, inšpirácie nikdy nie je dosť ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Za normální holky a fitrecepci sleduju taky. Zbytek vidím poprvé. Ale prostalkuju to.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: