Dýňová polévka


Mnou milovaná, ovšem okolím nenáviděná... Pokud však ochutnáte, propadnete jejímu kouzlu stejně jako já. Tak by se dala lépe uvést dýňová polévka. 
Je to škoda, že když si ji konečně jednou za rok v sezóně mohu dopřát, uvařím celý hrnec a nikdo mě nepochválí! Tak to tedy bylo do letošního roku. Dnes se v ostatních cosi zlomilo a vrhli se na ni se stejnou chutí jako já. Pokud ji tedy vyzkoušíte a někdo se na její roztomilou oranžovou barvičku bude dívat z patra, zamrazte zbytek a naservírujte polévku záškodníkovi minimálně o 2 měsíce déle. Jsme to my ženy ďábelsky chytré, že?! Zaručuji vám, že se mu budou dělat boule až za ušima!


Na přípravu není nijak zvlášť náročná a potěší i její cena. :) 

Budeme potřebovat:

  • 1 dýni
  • 3 stroužky česneku
  • vodu
  • sůl, pepř
  • kari
  • majoránku
  • mletý kmín
Příprava:
Dýni si omyjeme, rozkrojíme v půli a vydlabeme polévkovou lžící semínka. Odstraníme stopku a (včetně slupky) nakrájíme na větší kostičky. Dáme česnek a nakrájenou dýni do hrnce a zalijeme vodou. Na plotně přivedeme k varu a vaříme 10 minut, aby dýně byla měkká. Rozmixujeme vše tyčovým  mixérem a podle uvážení naředíme vodou. Osolíme a okořeníme dle chuti. Přeji dobrou chuť a samé hezké zážitky při vaření! :) 



Jste s dýní dobří přátelé jako já?
Zkoušeli jste někdy uvařit dýňovou polévku? :)
Co dalšího z dýně doma připravujete?
Jíte jí například v zimě kompotovanou?
A co kupříkladu dýňový koláč? :)
Nezapomeňte dát -> hlas do ankety! :)

Malá koláž nakonec! Vpašovala jsem tam dokonce i sebe. O:) :D

6 komentářů:

  1. Taky jsem ji letos už vařila a je to moje nejoblíbenější polévka! a souhlasím, okolí ji moc nemusí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jí zrovna včera vařila!! Měla jsem se sem podívat dřív, protože jsem měla pocit, že tomu něco chybí a díky tvému receptu už vím co .. :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. S dýní zatím kamarádky nejsme, ale takto na obrázcích vypadá lákavě :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to super, já se toho tak trochu bojím:-D ani nevím proč:-D Ale vypadá to suprově:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak to musí byť mňamka :)) taketo polievky milujem

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, holky! :) Jsem moc ráda, že se vám líbí.. :) Rozhodně se není čeho bát, je snadná... :) A jestli si ji chcete něčím vylepšit, přidejte při servírování lžíci kysané smetany. Ten efekt je bomba! :)

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: