Apetit salát s kiwi, krutony a medovou zálivkou


Na apetitu se často inspiruji a neušel mi ani tento recept na Křupavý salát s medovou zálivkou. Jenže znáte to, polovinu věcí doma vlastně vůbec nemáte, jít nakoupit se vám nechce a tak zaimprovizujete s něčím podobným. Připadám si jako Jirka Babica. :D 

I tak moje upravená verze stála za to, takže vám ji s klidným svědomím představím! :)


Budeme potřebovat:
    • 1 zelený salát
    • 1 salátovou okurku
    • 1 cibuli (nejlépe červenou)
    • 2 kiwi
    • 1 mrkev
    • hrst mandlí + olivový olej
    Na zálivku:
    • 3 lžíce olivového oleje
    • 2 lžíce slunečnicového  oleje
    • 3 lžíce citronové šťávy
    • 2 lžíce tekutého medu
    • chléb na krutony
Postup:
         Psát podrobný popis na salát asi není nutné. Všichni jste jistě natolik šikovní, že zvládnete nakrájet na nudličky mrkev a vše ostatní (okurku, salát, cibuli a kiwi) na kostičky.  Také si nakrájejte chléb a dejte v zapékací misce nebo na plechu péct při 150°C po dobu cca 10 minut. Na pánvi si na kapičce olivového oleje opečte mandle a těsně před stáhnutím z plamene osolte. Mandle dobře zesklovatí a obalí se krystalky soli. V misce smíchejte olivový a slunečnicový olej, citronovou šťávu a med. Promíchanou zeleninou s kiwi naplňte misku, přelijte medovou omáčkou a ozdobte mandlemi a krutonky. Přeji vám dobrou zdravou chuť! 
        PS: Pozor, ať se vám krutony nerozmáčí! :)



Děláte si k obědu podobné, zdravé saláty? 
Jaký je váš oblíbený? :)
Také často improvizujete? Nebo dodržujete všechny 
postupy v kuchařce? :)
Vaše Corculum♥

9 komentářů:

  1. Ahoj,
    ačkoli mám z části food blog, tak vždycky improvizuji.. I když všechny suroviny mám doma, tak stejně něco buď přidám, nebo uberu :-) Salát vypadá moc dobře a určitě mě překvapilo to kiwi! :-)

    Hezký večer,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme na tom zcela stejně! :) recept si vždycky upravím k obrazu svému.. :) nejčastěji tedy uberu pro lepší pocit tuk a místo cukru dám med.. :D :)

      Vymazat
  2. Také spíš improvizuju, jsem líná chodit nakupovat. :D
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máme to úplně stejně.. :D ! :) Díky, že jsi zmínila mou giveAway na votoči! :)

      Vymazat
  3. mnam hned by som si dala! dakujem za inspiraciu!


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Není vůbec zač.. :) já děkuji za pozvání! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá nádherně!!! Vyzkouším :) Jinak jsem tě právě nominovala na jeden TAG, tak se mrkni ke mně

    OdpovědětVymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: