Domácí müsli s buráky

 Moje oblíbená rychlá snídaně/svačinka, u které budete 100% vědět, co jíte! Připravte si vlastní domácí müsli se vším, co máte rádi.

Znovu jsem se vrátila k tématu, o kterém jste se na mém blogu mohli dočíst již dříve. Každý startujeme den jinak...
K mým nejmilejším snídaním patří mimo ovesné kaše a chlebu s medem (med to je má l♥ska), také müsli s jogurtem. Dříve jsem používala kupované kakaové zapékané müsli od Emka, které po chuťové stránce nemá chybu! Jenže mám ráda věci jednoduché, přírodní a bez zbytečných cukrů, což tahle bomba rozhodně není. (I tak si je občas dám, nic se nemá přehánět... :D) 

Stýskalo se mi po troše své klasiky, a tak jsem vyrobila novou variantu! Základní postup je prostý -> smíchejte všechno co máte rádi s vločkami a medem (S trochou logiky :D. Samozřejmě nesmícháte šunku s olivami, medem, želé bonbony, sýrem a čokoládou. Jestli se tady takový borec najde, prosím, ozvěte se!!!).


A co mám ráda já?? Dnes to byla pořádná várka arašídů, mandlových lupínků, rozinek a skořice!

Jak si tedy vyrobit své burákové müsli?

Připravte si: 
500 g ovesných vloček
50 g mandlových lupínků
150 g buráků
100 g rozinek
cca 3 velké polévkové lžíce medu
5 polévkových lžic mléka
špetka skořice

Postup: Vše smícháme (nejlépe rukama) a dáme na plech vyložený pečícím papírem. Vytvoříme z těsta tenkou vrstvu a dáme péct na 15-20 minut na 150°C. Po vyndání z trouby necháme vychladnout a pokud nám nevyhovují vzniklé větší hrudky, nadrolíme je. 

Konečně jsem našla uplatnění pro plechovku od kávy. :) 
Můj návod na ideální ráno = hodně spánku + snídaně do postele + horký čaj + pusa na dobré ráno ♥

A co je vaší oblíbenou snídaní? Čím nejraději nastartujete svůj den? 
A dáváte přednost čaji, džusu nebo rovnou pořádné silné kávě? 
Podělte se s námi s vaším návodem na krásné ráno... ☺

♥ Vaše CORCULUM ♥

6 komentářů:

  1. mmm, že bych si udělala vlastní müsli? Na snídani si vždycky dávám jahodové nebo malinové, ale tohle vypadá dost dobře! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli seženeš sušené jahody (v müsli je potkávám, ale nikdy jsem je neviděla samostatně k prodeji:/), tak si můžeš vyrobit vlastní jahodové! Podívám se po okolí, jestli se dají sehnat :). Rozhodně to ale stojí za vyzkoušení. :)

      Vymazat
  2. Vypadá výborně, zatím jsem ho nezkoušela-děkuju za tip! :)) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :))) je to opravdu výborné a mně můžete věřit, jsem na snídaně náročná! :) :D

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: