Polévka z červené čočky (pro mlsné lenochy)

Dnes mám pro vás krátký recept ze série: "Vařím na koleji".  Příprava syté luštěninové polévky je opravdu jednoduchá a nepříliš časově náročná. Doufám, že se bude o letošním zkouškovém hodit a zpříjemní vám učení stejně jako mně. :)




Budeme potřebovat (porce pro 2):
  • šálek červené čočky v suchém stavu
  • lžíci másla
  • vodu (cca 0,5 l)
  • 2 stroužky česneku
  • 1 malou cibulku
  • lžičku soli
  • lžičku cukru
  • 1 lžíce balzamikového octa
  • špetku pepře
  • koření: kari, sladkou papriku, kmín, muškátový oříšek
  • sýr cottage
  • bazalku na ozdobení
TIP: Bohatší studenti mohou přidat ještě kokosové mléko!

Postup:
Hodinu předem si dáme do hrnce máčet červenou čočku. Poté přidáme oloupaný česnek a cibuli (větší kusy), lžíci másla a přivedeme k varu. Vaříme cca 15 minut, poté rozmixujeme tyčovým mixérem a dochutíme lžičkou soli, cukru, balzamika, špetkou pepře, kari, sladké papriky, kmínu a muškátového oříšku. Pokud je polévka moc řídká, znovu přivedeme k varu a necháme přebytečnou vodu odpařit. Podáváme se lžící sýru cottage, bazalkou a křupavým pečivem. Přeji dobrou chuť! 


Snad se vám dnešní recept líbil :) a přeji hodně štěstí u všech zápočtů, zkoušek, ústních maturit, přijímaček, které vás čekají.
Já zítra budu bojovat u zkoušky z antropologie... Celkově mě čeká 6 zkoušek a 7 zápočtů, tak mi prosím držte pěstičky! :)

Mějte se krásně a něco pro to udělejte!
Vaše Štěpánka
<3
Follow on Bloglovin

2 komentáře:

  1. Vypadá super! :) jenom nemám ten tyčovej mixér :D ale určitě si ho přivezu - až bude nálada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ho neměli až do minulého týdne, ale od té doby jsem ho použila snad 3krát.:D Naštěstí není tak objemný ani těžký, ale chápu, že nálada musí být. :) :D

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: