Domácí zapékané müsli

Co je Vaše nejoblíbenější snídaně? Kupujete si müsli, ale chcete jeho zdravější variantu? Nebo to chcete prostě zkusit? Upečte si vlastní vločkovou pochoutku, kde jste si jisti kvalitou surovin.




Připravte si: 250g ovesných vloček
                  3 lžíce medu
                  1/2 skleničky pomerančového džusu
                  1 vanilkový cukr
               
             + co vám chutná (mandle, rozinky, sušený banán, švestky,...)

Postup je velice jednoduchý, vše smíchejte, dejte na pečící papír a nechte péct v předehřáté troubě  na 170°C po dobu 20 minut. Promíchejte a nechte vychladnout. Dobrou chuť! :)

pokud máte tekutý med, míchejte lžící, jinak ručně :)



 Moje müsli s oloupanými mandlemi, sušeným banánem, švestkami a rozinkami chutnají celé rodině. Vypadá to, že by se dal recept brát i jako vánoční cukroví. Rozhodně mizí podobným tempem.:D Pokud nemáte moc rádi sladké, uberte s medem a cukrem, ale takhle chutnají přesně jako kupované. :) Příště zkusím vymyslet, jak udělat mou oblíbenou čokoládovou příchuť! :)

2 komentáře:

  1. Já mám moc ráda ovesné vločky přes noc ale nedavno jsem si objednala musli z janovapec.cz a mooc mi zachutnalo jen tak se sojovym mlekem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. janovapec vůbec neznám.. :) To si musím doplnit znalosti! :) Díky za tip.. :) :)

      Vymazat

Mnohokrát děkuji za každý Váš komentář. ♥ Mějte se krásně!

Follow

❤️ Čtenáři blogu: